SALAM RAMADHAN & SALAM LEBARAN SYAWAL (soon..)

11:50 AM Kai 0 Comments

Salam lebaran buat semua..tahun ni aku plan nk wat kad raye ngan sampul duit raye hehe..berjaya jugak..sebab plan aku tahun lepas xmenjadi..so tahun ni kena la jadi kan, kan? Ape pun kad ni khas utk budak2 cosmo je..i mean for EX2 student cosmopoint yg rapat ngan aku je...budak luar bukan student pun dapat sebab ada bnyk extra...


Ini kad sendiri buat tau...jimat..puas hati..and ada gambar aku haha..

aku dah send kad raye pada diorang..terpulang nk bls ke x..aku xharapkn sngt pun..jnji diorg dapat..itu lagi penting..so aku nk tgk gak feedback diorg cmne..aku da mintk supaya diorg amik gmbr dgn kad 2 nnt smpai..supaya senang aku nk tau sape yg dh dpt....and sape yg hargai kad penat lelah aku 2 hehe...


Ada yg xdpt aku rasa...sebab diorg bg alamat lambat...so aku terpaksa bg kad 2 pada budak luar..nk wat cmne..xkn skali dpt alamat..skali hntar..penat la..g mari..g mari..so aku buat skali gus je....senang jugak pada posmen nk hantar..


orait...selamat menyambut bulan syawal yg bakal tiba lagi 1 minngu kot...hehe...daa..

0 comments: