kawan baik lelaki

9:31 PM Kai 0 Comments


Kenapa bila kita ada kawan baik lelaki dan kawan baik kita tue dah ada awek...awek dia ingat kita ni perampas teman hidup dia??? Susahnye bila jadi macam ni..sedangkan kita hanya berkawan dengan dia..dan akhirnya..aku terpaksa korbankan seorg insan yang sangat baik dengan aku demi kebahagiaan org lain...memang agak pedih sebab dengan dia je yg dapat faham aku mcm mne..msalah aku dengan ex-boy aku..aku serasi dengan dia, kawan baik perempuan aku pulak..hmm...bukan xboleh simpan rhsia tp kdang perempuan ni lain...lain nasihatnye dengan lelaki...so hal yg rumit..nasihat perempuan kdang2 tidak membantu masalah aku...


Kawan baik lelaki aku ni sngt faham aku mcm mne..paling aku suke bila dia syg awek dia sama mcm dia syg aku..mean dia ok la...bg kasih sayang tue sama rata...tapi tue la masalahnye..lain plak yg ditafsirkn oleh awek dia...dia ingt pkwe dia da curang..Demi Allah aku denga dia cuma bersahabat baik..geram jugak tp nk buat mcm mne...awek dia lg penting..


so aku mengundurkan diri MySpacedemi kebahagiaan diorg...berat..pedih...dan sngt tersiksa...xkan ada org yg lebih fhm aku berbanding dia...MySpace


Selamat tinggal sayang sahabat ku...MySpace

0 comments: