THIS IS HOW I FEEL TODAY

3:02 PM Kai 2 Comments


IN A RELATIONSHIP
I ONLY WANT 3 THINGS:

1) Eye's that won't CRY

2) Lip's that won't LIE

3) Love that won't DIE


Haha...my boyfrenz wife hate's me...that is so not me..takkan lah nak cari laki org....mesti la nak yang single...;p



Yes..i am angel...bad angel..sad & lonely...hmm..


aku takkan amik hak org..tapi org kerap salah anggap pasal hubungan aku dgn org lain..if u still hate's me....aku hanya boleh terima...sabar dan tawakal :-(

yup...u will never know his story like i do...kau hanya tahu dari rekaannya semata-mata...untuk menutup kesalahannya....

naahhh...so not me

Yup...hanya Tuhan yg tahu ape perasaan ku bila kau bergitu..maafkan ku

Please..kalau syg dia...jaga la dia elok2...jangan ganggu aku lagi...aku kesal..menyesal dan benci kerana pernah kenal dgn kau...kau hanya tahu menutup kesalahan dengan menunding jari pada orang yg tidak bersalah!!...aku benci kau!