Bundle Kuantan

11:51 AM Kai 0 Comments


Korang layan bundle?....aku memang layan bundle, tapi tengok atas mood jugak. Semalam aku pegi bundle kat belakang KP (Kuantan Parade)..aku x ingat ape name kedai 2..tapi bundle diorg memang best..harga pon boleh la tahan...Barang bundle ni barang brand tau just secondhand la...pas korang beli jangan la pkai trus..hehehe..basuh dulu bai, Aku duk belek2...ada la 1 baju 2..cute....color pink....dari jepun...ada bunga2...comel gile..well kat kedai biasa cni pon ada banyak baju corak cam 2...cume mhal la...haha aku bukan x mampu tp berjimat je...sekarang ngah gawat, kalu aku beli baju mhal2..membazir....banyak lagi bende len yg aku blh bli...so 2 pasal semalam rasa nk layan bundle.....

Member aku A***s ...dia ni memang x layan bundle....dia ckp 2 sume brg sampah! pergh...memang selamber..korang rasa?...sampah ke?...bagi aku...kalu setakat nk bli yang brand selalu...boleh pokai la..kalu tiap2 minggu mampu xper..kalu xmampu tp tringin nk pkai brg brand?.....so bundle la jd pilihan...bundle ni bukan sampah....just bahan kitar semula je hehehe...so aku x rasa pon aku pkai sampah..aku pkai barang kitar semula...ok ape, at least aku mengelakkan diri dr membazir...& kalu korang nk tau, pakcik member aku 2...ahli perniagaan, dia 2 kaya tau....baju..kasut..beg dia sume bundle...kalu ada pon 2-3 je barang brand betol..cam dompet dia n len2, hah! xder hal pon dia pkai bundle...dia suka lg ada la...dia ckp jimat n brbaloi pkai brg bundle ni...tengok ats brand la jugak...

So..trpulang la kt anak sedara dia 2 nk ckp bundle 2 sampah..or ada antara korg yg rs bundle 2 sampah.....yg penting..org yg jual brg bundle 2 pon kaya sebab barang diorg laku hahaha...

0 comments: